Bättre sent än aldrig.

Äääntligen har jag lyckats förstå mig på det här med att blogga via telefonen! Hade inte ängnat en tanke åt att det kanske fanns en app istället för att behöva gå in på blogg.se hemsida varje gång. Bra där. Men nu är det fixat och jag kan börja lägga upp bilder direkt med telefonen :) hurra!!

Är sedan i fredags (förmodligen, om jag inte får jobba lite extra nästa vecka) arbetslös och känner både en början till lätt panik över att hitta ett nytt jobb samtidigt som det blir skönt med en liten paus, hoppas bara att det inte blir en för lång paus...
Yes så ser det ut just nu i alla fall, wish me luck!
(bilden är någon månad gammal, från en höstpromenad/fotodag med Kim och Erica)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0