Favoriter

Jag har köpt en ny höstkappa i ull och (bara 5%, but still) kashmir, fyndade den på jobbet nu i veckan.
Helgen har innefattat lite gott och blandat, allra mysigast var fotning med Kim och Erika, och Wallin-utställningen på Waldermarsudde med Emma. Sen fick jag en sån där härlig och välbehövd sovmorgon idag och så blev det supermysig födelsedagsmiddag hos moster på det!
Wonderful.
Och här kommer det lite favoriter, alla svarta - världens bästa färg - och rätt så höstiga. Kommer kanske lite till snart, har spanat in mig på några godingar som förhoppningsvis blir mina vid nästa lön.


Hope you like.


Svart kappa, Marella.


Mörkblå/svart tunika, Fifth Avenue Shoe Repair.


Svart väska, Coach.


Svarta skinnshorts, Urban Outfitters.


Svarta skor: jodhpurs, Marella. Klackar, Vagabond.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0