Shoes

Jag har hittat dom. Eller egentligen inte jag, en släkting och vän till mig hittade och köpte dom och jag blev som trollbunden och har nu beslutsångest hur vida jag ska klicka hem dom eller inte. Kostar liksom ca 1600:- ... Men jag har faktiskt letet efter dom ett tag. Nej jag tänker vara hemlig och inte skriva vilka skor det är eller varifrån dom kommer, jag vill inte att dom ska ta slut, haha ;) Hur som helst ska det bli en härlig dag idag. Bilder kommer i morgon/på måndag och jag ser verkligen fram emot ikväll! (måste tyvärr vara hemlig här också, mer kommer imorn eller måndag, sorry).

Men tills dess får 2 saker att gotta er med (jag vet att ni redan fått en bild med klockorna, och att den här bilden är sämre pga ljuset men jag kunde inte låta bli nu när jag fått ett nytt tillskott till gruppen).


Ester


Klocksamlingen som gör att jag kommer upp ur sängen på mornarna.
Svart klocka - IKEA, vit klocka - Lagerhaus, rosa klocka - Ur&Penn.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0