Jeffrey

Idag har varit en fantastisk dag. En dag som verkligen behövdes. Inleddes med att skriva på nya jobbet (!) och följdes sen av lite ärenden på stan. Sen kom jag hem och pysslade lite med inbjudningskort och julklappar, varpå DHL ringer på dörren och lämnar över ett paket från Karmaloop (.com) innehållande mina efterlängtade Jeffrey Campbell klackar med massor av nitar! Dom blev aningen för stora men jag ser det som att jag slipper gå in dom och få skavsår ;) i övrigt är dom som en dröm.

Men det roliga tar inte slut än, mot eftermiddagen mötte jag upp min kusin på tcen och gick en liten shoppingtur runt hötorget och NK som följdes av middag på TGI Fridays och sedan bio på det (breaking dawn pt.1 för att vara exakt, andra gången jag ser den på bio och även om den är rätt så väldigt löjlig så är ju faktiskt Robert Pattinson oförskämt snygg, gör det hela värt det haha).

Nu efter att ha skagit in yttligare några julklappar är det läggdags för mig. Imorn ska jag försöka såga till en gardinstång och sen blir det släktkalas!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0