Prosit

Hemma från jobbet idag, förkylningen tog mig trots allt.
Men förhoppningsvis blir det jobb imorn, vilket ändå känns bra (är ju lön också, så får äntligen köpa mina senaste fynd!).
Idag är det pyjamasdag med filtar i sängen framför teven och en kopp varm choklad.
Känner mig fortfarande otroligt positiv till hösten, vet att jag skrivit det i de typ 5 senaste inläggen nu men det är så häääärligt!
Frisk kyla istället för kvav värme, varma jackor, halsdukar, röda löv på träden, och framför allt svart, svart SVART!


Fr. vänster: Rosettring - Young Designers Market (New York), lång ring - Topshop (förra hösten), ring med ugglemotiv - Fröken söt (götgatan sthlm).


Ester på mitt ben.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0